SZOLGÁLTATÁSOK
KAPCSOLAT
BEJELENTKEZÉS
HÍREK
ÁRAINK
HASZNOS OLDALAK
BEMUTATKOZÁS
- Részletek
- Írta: Super User
- Kategória: Cégalapítás, cégmódosítás
- Megjelent: 2017. március 20.
- Találatok: 793
- Részletek
- Írta: Super User
- Kategória: Cégalapítás, cégmódosítás
- Megjelent: 2017. március 20.
- Találatok: 929
- Részletek
- Kategória: Cégalapítás, cégmódosítás
- Megjelent: 2013. június 04.
Bérszámfejtés, TB ügyintézés
A bérszámfejtés, ahogyan a TB ügyintézés is, a munkáltató kötelessége.
Kiváltképp kisebb cégek esetében érdemes ezeket a feladatokat kiszervezni, hiszen ezeknek a vállalkozásoknak nincs szükségük arra, hogy teljes vagy akár félállásban foglalkoztassanak valakit emiatt. Ezáltal nemcsak a bérköltséget spórolja meg.
Mivel a jogi környezet folyamatosan változik, elengedhetetlenek a továbbképzések. Ezek díjától is megkímélheti cégét.
Bérszámfejtés
Az Ön által küldött adatok alapján elvégezzük a bérszámfejtéshez kapcsolódó feladatokat, vezetjük a munkaügyi nyilvántartást, nyomon követjük a különféle járulékokat, adókat, valamint előlegeket. Természetesen az adatszolgáltatási kötelezettségeknek is eleget teszünk, minden szükséges információt megküldünk a NAV-nak, a KSH-nak, illetve a nyugdíjbiztosítónak.
Ezen felül könnyen érthető, átlátható formában megosztjuk Önnel az összes, ezzel kapcsolatos adatot. Webes felületünkön keresztül bármikor elérheti a bérjegyzéket, amelyben szerepelnek a nettó, a bruttó és a céget terhelő járulékokkal kiegészített bérek is. Dolgozókra lebontva is megtekintheti az összegeket.
TB ügyintézés
Elintézünk minden szükséges tennivalót, Önnek már nem kell semmiféle adminisztrációval foglalkoznia. A családtámogatási ellátásokhoz és keresőképtelenséghez kapcsolódó adminisztrációt ugyanúgy elvégezzük, mint a kötelező adatszolgáltatást. Elkészítjük továbbá a negyedéves és éves jelentéseket. A könyvelőiroda a visszaigénylésekkel kapcsolatban is intézkedik.
Magánszemélyek adóbevallásának elkészítése
Ha azt szeretné, hogy hiánytalan és tökéletesen pontos legyen, könyvelőirodánk szívesen elkészíti Önnek adóbevallását. Csak a szükséges iratokat kell rendelkezésünkre bocsátani, minden mást elintézünk Ön helyett.
Amire szükségünk lesz bevallása elkészítéséhez:
• munkáltatói igazolások minden munkahelytől, amelynél az adott évben dolgozott,
• igazolás az egyéb jövedelmekről,
• igazolás a munkanélküli ellátásról,
• amennyiben nem a munkáltató fizette ki, a táppénzről, a GYES-ről és GYED-ről szóló igazolás,
• ha ingatlan eladásból származó bevétele is volt, az ehhez kapcsolódó dokumentumok,
• önkéntes pénztári igazolások,
• bizonylat az év közben befizetett SZJA vagy EHO előlegről,
• a családi adókedvezmény igénybevételéhez a gyerekek neve, adóazonosítója és születési adatai.
Ezeken felül, ha szeretne rendelkezni adója 1%-áról, a kedvezményezett adószámát vagy technikai számát is.
Amennyiben a fentieken kívül rendelkezik további jövedelemmel, ezek igazolása szintén szükséges.
- Részletek
- Írta: Super User
- Kategória: Cégalapítás, cégmódosítás
- Megjelent: 2013. június 04.
- Találatok: 2704
Cége későbbi sikerének érdekében érdemes előre tervezni. Az első lépés az ideális cégforma kiválasztása. Figyelembe vesszük tevékenységét, terveit és lehetőségeit, majd ezek alapján javaslatot teszünk a megfelelő formára. Könyvelőirodnák megad minden szükséges tájékoztatást lehetőségeivel kapcsolatban, hogy Ön felelősségteljes döntést hozhasson.
A cégforma kiválasztása kulcsfontosságú az adózási forma szempontjából. Vállalkozása optimális működéséhez elengedhetetlen, hogy a legkedvezőbb lehetőséget válassza.
Számolni kell a nyereségadóval, az általános forgalmi adóval, a társasági vagy személyi jövedelemadóval, az iparűzési adóval, valamint a várható bevétel mértékével. Szerencséjére kollégáink felkészültsége és tapasztalata már a cégalapítás előtt is rendelkezésére áll.
Mire van szükség a cégalapításhoz?
• A tulajdonos és a tisztségviselők személyi igazolványára, lakcím-, illetve adókártyájára.
• A székhelyet vagy telephelyet biztosító személy írásos hozzájárulására.
• A tevékenységi kör meghatározására, ami alapján kiválasztható a vállalkozás TEÁOR száma.
Ezek alapján az ügyvéd elindíthatja a cégbejegyzést. Igény esetén tudunk Önnek ügyvédet biztosítani.
Ne feledkezzen el a kapcsolódó kötelezettségekről!
Fontos, hogy a bejegyzést követő 8 napon belül vállalkozói bankszámlát kell nyitni, amihez szükségesek az ügyvezető személyi iratai és adókártyája, a cégkivonat valamint a társasági szerződés.
A cégbejegyzés után 15 nap áll rendelkezésre, hogy eleget tegyen a NAV, az OEP, az illetékes önkormányzatok és a KSH felé fennálló bejelentkezési kötelezettségének. Ehhez érdemes már a cégalapítás előtt, de legkésőbb azonnal a megindítást követően megbízni egy könyvelőt leendő cége könyvelésével.
Miért a mi könyvelőirodánkat válassza?
• Rutinunknak hála, gördülékenyen megalapítjuk cégét.
• Már cégalapításkor figyelünk az adóoptimalizálásra.
• Átgondoltan és pontosan dolgozunk, így nem lesz szüksége utólagos cégmódosításra.
Nyugodtan koncentrálhat munkájára, amit csak lehet, mi megoldunk Ön helyett.